17 Ekim 2011 Pazartesi

Gidişlerim


Gidişlerim , ah ne kadar benlesiniz,
Ne kadar ben gibisiniz..
Kızdığımda , hüzünlendiğimde
Her şeyden vazgeçme isteğim,
Siz olmasanız ben ne olurdum kimbilir..
Asi yanım,
Özgürlük aşkım,
Sen olmasan ben başka hayatlar mı yaşardım..?
Sakinliğim , sessizliğim
Fırtınalar da kopsa tek bir söz söylemeyişim,
İyi ki sen varsın,yeri geldiğinde susmalısın,
Ne derlerse desinler ,
Sen umarsızca ayakta durmalısın..
Umutlarım, hayallerim,
Siz olmasanız ben nasıl yaşarım?
Geleceği düşünmeden ne yaparım?
Olmak isteyip de içinde var olamadığım mekanları nasıl hayal ederim?
Pişmanlıklarım,hatalarım,
Benim en sevmediğim yanım,
Ne kadar tecrübe kazandırsa da
Kabullenemediğim parçam.
Yaşama aşkım,
Sen çoğu zaman benle olmuyorsun,
Yalnız bırakıyorsun bir başıma,
Oysa en çok sana muhtacım...


2 yorum:

@bayagmur dedi ki...

"Gidişlerim....."Merve Demirel" Şiiriyle ilk tanışmam ve ilk göz ağrım!..."İşte bu mısralar sanki beni anlatıyor!"dedirten muhteşem şiir!..."Asi yanım,özgürlük aşkım!..sakinliğim,sessizliğim!...Yaşama aşkım!.."
Gidişlerimin yönünü,hayata ve sevgiye çeviren şiir!..;)
Şiirin sahibine içten teşekkürler!..;)

Merve Demirel dedi ki...

Bu şiir benim için de çok değerli;) yeni bir başlangıç gibi.Yazana değil de yazdırana teşekkür etmeli;)Herşey O'ndan..