19 Ekim 2011 Çarşamba

Gitmek


Telaşlı yürüyordum
Seni gördüğümde
Karşımda birden
O hüzünlü bakışları görünce
Şaşırdım
Ne söylesem ,  bilmem ki
Hiç kırılma
Üzülme
Ben böyleyim işte
İçimden geldiği gibi yaşıyorum artık
Hesap kitap yapmıyorum ki
O hüzünlü gözler öyle içimi acıtıyor
Fark ettirmemeye çalışsam
Güçlü görünsem de
Her seferinde
Bitiyorum ben
Biraz daha eksiliyorum
Sonra
Dünden bugüne neler oldu diye düşünüyorum
Neler değişti
Söyleyeyim mi?
Ben hep gittim
Sen hep benim gelme umudumla yetindin
Sonra ben yine dayanamadım geldim
Senden mutlusu yoktu o an için
İçinde hep kaybetme telaşı
Öyle ki
Gözlerinden okunuyor
Mutluluğun arttı günden güne
Ama bir gün
Ben yine gitmeyi seçtim
Hep böyle oldu
Bir sahnede rol almaktı bizimki
Ben gitme görevini üstlenmiştim
Sen se kalma
Ama biz rolümüzü doğru oynayamadık hiç
Her seferinde
Başa döndük
O yüzden tamamlayamadık
Yine bana yollar
Sana beklemek düştü..

0 yorum: