27 Haziran 2012 Çarşamba

Benim Dostum Olmak



Benim dostum olmak;
Önce tertemiz,kirden,riyadan arınmış bir kalbe sahip olmak...
Sonra hassas bir ruh,
Peygamberane bir şefkat
Düşeni tereddütsüzce elinden tutup kaldıracak cesaret...

Benim dostum olmak;
Sorgulamadan söyleyeceği her sözü yapabilmem,
Çünkü o sorguyu daha yeni tanırken yapmışım ben...

Benim dostum olmak;
Birlikte hayal kurabilmek,
Gözlerinin içine baktığımda 
Sevgisini ışıl ışıl görebilmek..

Benim dostum olmak;
Dalgalı denizi gördü diye dümeni bırakmamak..
Yılmamak ne pahasına olursa olsun.. 

Benim dostum olmak;
Ben farkında olmadan ardımdan iyilik yapmak,
Bana dualarında da yer ayırmak,
Fark ettirmek kalbinde ayrı bir yerde var olduğumu,
Üzüldüğümde, benden önce ağlamak belki..
Sevincime ortak olmak
Sahiplenmek, ben acı çekerken gülememek...

Benim dostum olmak;
Yanık bir yüreğe sahip olmak,
Aciz insanlara içi yanmak,
Elinde olsa, varını yoğunu verebilmek Allah yolunda,
Cömert olmak sevgisini sunarken,
Her şeyi, herkesi sonsuz bir sevgiyle kucaklamak..

 Benim dostum olmak;
Hatalarımda sırtımı sıvazlamak değil
Açıkça gerçekleri yüzüme vurmak tokat gibi,
Kendine gel! silkelen! diyebilmek..

Benim dostum olmak;
Beni kendi kadar tanımak,
Bir bakışımdan anlamak içimden geçenleri,
Tek bir kelimemden, içimdeki fırtınanın farkına varmak...

Benim dostum olmak;
Gönülden gönüle bir bağ kurmak,
Aynı anda hissetmek birbirini,
Mesafeleri yok saymak... 

Benim dostum olmak;
Dost sözünün hakkını vermek,
Her iki cihanda da dost olmayı istemek,

Benim dostum olmak..

Allah dostu olmak....

0 yorum: