8 Nisan 2012 Pazar

Dostum Dediğini


Heyhat,
Dostum dediğini aldatır olmuş insan,
Bu zamana kadar dürüstmüş,olsun varsın,
Hatasını anlamış,pişman olmuş üzülmüş,
İsterse canı dünyanın sonuna dek yansın...

Evet,evet kırılmışım,ben haksızım,
Tamamen ben yanlış yaptım,
Çünkü müsade ettim,güvendim,
Güvenilmeyecekse,arkadaş denir mi birisine..

Şimdi o arkadaş kendine bir çeki düzen versin,
Ben yokmuşum gibi devam etsin hayatına,
Yüzümü görmesin,
Sesimi duymasın, 
Benden haber almasın,
Kimseye de beni sormasın,
Nefret etsin,edebiliyorsa hatta..
Selamı bile acı veriyor artık bana...

2 yorum:

@bayagmur dedi ki...

Bu şiirin yazılmasına sebep kimdir tam olarak bilemiyorum ama yürek şairini çok üzdüğü kesin!..;/ Yazılanlardan "anlayana" şu mesajı çıkarmak mümkün!.. Şairin "BEN YOKMUŞUM GİBİ DEVAM ETSİN HAYATINA" tavsiyesine uymak ve daha fazla üzüntüler yaşamamak-yaşatmamak için zaman denen sihirli ilacın bazı yaraları sarmasına fırsat tanımak!...Hayatın taaaa içinden bir şiir!...Hangimiz benzer insanlarla benzer sıkıntılar yaşamıyoruz ki!..Üzüntülerin sona ermesi dileği ve duasıyla!..

Merve Demirel dedi ki...

Derdimi paylaştığınız için teşekkürlerimi sunuyorum..Hayat işte,Derdimi paylaştığınız için teşekkürlerimi sunuyorum..Gönül dostunun bana sürekli hatırlarttığı gibi "kırmamak değil,asıl kırılmamak mesele"... tabi o da yapabilene.. ;)