24 Aralık 2011 Cumartesi

İstanbul Gibiyim


İçimde bir İstanbul var,hiç bir yere sığdıramıyorum,
Kâh esen bir rüzgarla,kâh bir kar tanesiyle bu şehrin topraklarına düşüyorum,
Sarayburnunda uyanıyorum her sabah,
Eminönünde martılara yem veriyorum öğle vakitlerinde,
Kız kulesine varıyorum güneşin kızıllığında,
Hisarda sabahlıyorum...
İstanbul gibiyim,değişkenim,semtten semte,
Neşeli vakitlerimde kadıköy gibiyim,
Ortaköy gibiyim özgürlüğümü hissettiğimde,
Çengelköy gibiyim huzuru ararken,
Bazen aksaray gibiyim karman çorman,
İstanbul gibiyim,
Bazen çok iyi,
Bazen de kötü mü kötü,
İki yakam bir araya gelmiyor bazen,
O kadar cesaretli de olamadım,
Gemilerimi karadan yürütemedim ben,
İstanbul gibiyim,
Tarihin izleri var kalbimde,
Bir türlü hafızamdan kazıyamadığım...


video formatı için tıklayın

4 yorum:

gmzkgn dedi ki...

Gamze Kagan bunu cok cok begendi :-)

Merve Demirel dedi ki...

teşekkürler;)

@bayagmur dedi ki...

"İçimde bir İstanbul var,hiç bir yere sığdıramıyorum,Gemilerimi karadan yürütemedim ben,İstanbul gibiyim!" Ben de!...Bu harika şiir gibiyim!...İstanbul'la bu kadar hem dem olmuş bir şiirden İstanbul ve aşıkları da zannediyorum çok memnundur!...Bu şiirin büyüsü,İstanbul sevgimin üzerine sağnak sağnak yağıyor ve onu bilsen nasıl büyütüyor!...Yüreğine sağlık Merve!... ;) Sevgilerimle!..

Merve Demirel dedi ki...

Teşekkürler;)