10 Aralık 2011 Cumartesi

Elveda


Elveda dünya,
Ben gidiyorum artık,
Ardımda bir mavi ışık
Gözyaşlarını kendine sakla yağmur,benim için ağlama
Elveda yarım kalmış hayatım,
Ben herşeyden vazgeçiyorum..

Başarılarım,kayıplarım,
Her şey ne kadar boşmuş oysa
Bir balık gibi çırpınışım 
Suda olmadıktan sonra nedenmiş bu çabam.

Yok koşarak,kaçarak değil,
Aksak adımlarla ilerliyorum,
Geride bıraktığım var mı diye değil
Yanıma aldığım bir şey var mı diyorum.

Yenilgi belki benimki,
Adına ne derseniz deyin,
Ben herşeyi bırakıp gidiyorum,
En sevdiğim kitaplarım,
Yanımdan ayırmadığım gitarım,
Aklımdaki sözlerim,notalarım..
Siz de geride kalın..

Sevdiklerim,
Sizi unutmayacağım
Hatırlarsınız belki beni,
Belki benim hayal ettiğim yerlerde yaşarsınız günün birinde,
Benim sözlerimi duyarsınız,
Şarkılarımı dinlersiniz,
Hissedermiyim bilmem,böyle vazgeçmişken...

Yarım bir hayat benimki,
Hayatım gibi,yarım bırakıyorum bu şiiri...

0 yorum: