24 Ocak 2012 Salı

Bir Gün Beni Hatırlarsan



Bir gün beni hatırlarsan,
Eski günleri düşünürsen korlar içinde
Ne güzel günlerdi diye bir of çekersen,
Gözyaşlarını tutamazsan ne kadar istesen de,
Aklına geliyormuyum diye geçirirsen içinden,
Bil ki gözlerin her daldığında aklıma geldiğindendir...

Belki uzak şehirlerdeyiz,
Ama aynı güneş doğuyor üzerimize,
Aynı ülkenin topraklarına atıyoruz adımlarımızı,
Aynı denize bakıyoruz çoğu zaman.
Bu bile yetiyor bana...

Uzun yıllar geçti,
Şimdi tatlı bir hatıra eskiden kalan izler,
Bazen bir rüzgar seni aklıma getiren,
Bazen yoluma düşen bir yaprak,
Hatırlar mısın bilmem,
Bir söz vermiştin gün batımında,
Ne önemi var şimdi diyorum ama,
Çocukluk işte,unutamıyorum da.

Kendine iyi bak,
Bir anlık aklıma geldin işte,yürüdüğümüz o sokaktan geçerken..
Eğer arada sırada hatırlarsan sen de,
Dua et olur mu bana..Eski günlerin hatrına..



2 yorum:

@bayagmur dedi ki...

"Bir gün beni hatırlarsan" bir romantik film tadında...Ayrılık,hasret,acı var ve tabi ki tatlı hatıralar..Dedim ya film gibi!..Aşk tarifi mesela aklıma gelen,çatal ve masa!..;)Sonu da güzel!...Sevgi kokuyor!.."Dua et olur mu bana,eski günlerin hatırına!.."
Kaleminize sağlık efendim!..;)

Merve Demirel dedi ki...

Teşekkürler efendim:) güzel gören güzel düşünür diyeyim:)