23 Ocak 2012 Pazartesi

Sen Oldukça

 Sen oldukça can buluyor hayatım,
Sen oldukça ben daha da anlam katıyorum yaşadıklarıma..
Bir gün benden ayrılık sözleri duyarsan korkma,
Çünkü ben gitmeyi bir türlü yapamam,
Ne kadar kararlı gidersem gideyim,
Geri dönmeyi de iyi bilirim,

Bir gün beni gözyaşlarımla görürsen inanma
Ben çok çabuk ağlayabilirim nasılsa,
Varlığında da ağlarım,yokluğunda da,

Bir gün beni çok kırarsan,
İşte o zaman uzun süre yanıma yaklaşma
Her şeyi çok çabuk unuturum ama,
Bazen dindiremem içimdeki fırtınayı,
Kendime bile söz geçiremem,
Sağım,solum belli olmaz sonra...

Bir gün eğer gitmeyi sen seçersen,
Geriye dönüp bakma,
Çünkü dur demeyeceğim sana,
Ben söylediğim için değil,
Kendi isteğinle vazgeçmelisin,
Yoksa hep giden sen olursun,
Ve yeri geldiğinde,dur diyen olmadığında,
Yorulursun,
Gitmelerden...

0 yorum: