23 Ocak 2012 Pazartesi

O Kadar Seviyorum Ki Seni

 O kadar seviyorum ki seni,
Bazen katı kurallarımdan vazgeçiyorum,
Dur diyesim geliyor zamana,
Ve ben anı yaşamak istiyorum..

O kadar seviyorum ki seni,
Bazen kalbime de dur diyorum,
Biraz yavaşla diyorum,
Bu kadar da hızlı atma..

O kadar Seviyorum ki seni,
Sanki her sabah bir şarkıyla uyanıyorum,
Ve o şarkı seni getiriyor bana..

O kadar seviyorum ki seni,
Neden sevdiğimin cevabını bir türlü bulamıyorum,
Ve o kadar seviyorum ama,
Biliyorum senin sevginin yanında benim ki hiç kalıyor..

Seviyorum,ve bu şiiri yazıyorum ama,
Kimi seviyorum ki ben diyorum..
Senin kim olduğunu bilmiyorum..

Ama biliyorum bir yerlerde beni beklediğini,
Şimdi bir selam gönderiyorum,
Belki seneler sonra söyleyeceğim bunu sana,
Ve sen selamımı hatırlayacaksın 
Tatlı bir tebessüm olacak yüzünde,
Ve diyeceksin,evet bekliyordum seni,
Selamın kilometrelerce uzaklardan geldi..

0 yorum: