10 Aralık 2011 Cumartesi

Vapurlar Yol Alıyor




Benimle gelir misin denizin maviliğine?
Boğazın serin sularına,
Sahil yoluna,
Bütün şehri yürürüz mesela,
Benimle gelir misin?, nereye gidersem gideyim
Sormadan nereye, sorgulamadan,
Ya da sen bilirsin.. ben yalnızlığımla gideyim...

Vapurlar yol alıyor, aklımda düşünceler,
İzliyorum denizin maviliğini
Köpük köpük dalgaları
Yol aldıkça içimi ferahlatıyor..
Yolculuk ne de güzel şimdi,
Mesafeler kısa olsa da..
şünmek
Kendinle baş başa kalmak
Kimi zaman suçlamak
Sonra kendine bile kıyamamak
Vapurlar yol alıyor,
Gözüm ufka dalıyor
Ne çok hayalim var diyorum
Ne kadar da dünyalık
Vapurlar yol alıyor
Toplayıp atıyorum bütün düşüncelerimi boğazın serin sularına
Hırçın bir hal bendeki
Hem kızıyorum, hem bir masumiyet hali.
Vapurlar limana yaklaşıyor,
Yolculuk bitiyor,
Sanki hiç yol almamış gibi
Ben yine eski ben oluyorum..



0 yorum: