12 Nisan 2012 Perşembe

Seviyorum Seni


Seviyorum seni..
En çok da yanıma gelişini,
Ellerimden tutup,gözlerime bakışın var ya,
O an kalbim yerinden çıkacak sanki.

Seviyorum seni..
En çok da gülümsemeni,
En sıkıntılı anlarda bile,
Hayata pozitif bakabilişini. 

Seviyorum seni,
En çok da iyilikle dolu yüreğini,
Herkese sevgi dolu bir kalple bağlanmanı,
Kimse hakkında kötü düşünemeyişini..

Seviyorum seni,
En çok da sabredişini,
Ne kadar sarsıntı geçirse de bir gemi,
Kaptanın kontolünde ..

Seviyorum seni,
Ne zaman aklıma gelsen merhaba deyişini,
Ve her merhabanda daha da mutlu bir ses tonuyla..

Seviyorum seni,
En çok da yanında huzur buluşumu,
O an herşeyin bir çözümü olacağına inanışımı,

Seviyorum çünkü,
İlk günkü gibi seviyorsun beni,
Belki günden güne artan bir sevgiyle,
Azalmasından korkan bir yürekle,
İşte  bu yüzden seviyorum seni..



0 yorum: