14 Haziran 2012 Perşembe

Senin Varlığın


Öyle seviyorum ki seni,
Gözünden düşen bir damla yaş yakar içimi,
Ben de hüzünlenir,
Derdinle dertlenir,
Her şeyi bir kenara bırakır,
Sırılsıklam olana dek ağlarım...
Öyle bir sevgi ki bendeki,
Seni üzen her şeye düşman oluveririm,
Bütün engelleri kaldırıp gelirim,
Dayanamam,"haydi mutlu ol ne olur" derim.
Hep dua ederim,
Kendimden önce senin için her şeyin en iyisini isterim,
Bilirim...hissedersin...
Sen de benim için aynı duayı edersin...
Ne zaman mutsuz görsen 
Mutlu olmam için bir çok neden bulursun,
Aslında sadece yanımda olman en büyük mutluluğumdur ..

Bilirim,sen de beni seversin,
Gözlerinden anlarım
Bazen sadece bir merhaba deyişinden,
Anlarım işte,dünyanın bir ucunda olacak olsan da.
Ve hayattaki en güzel şeylerden biri senin varlığın inan bana...









0 yorum: