28 Temmuz 2012 Cumartesi

Hayaller


  Hep hayal ediyoruz,belki hiç elde edemeyeceklerimize hayallerimizle sahip oluyoruz...Öyle ki;sanki gerçeğiyle yüzleşsek, "yok istemem,bana hayali yeter" diyecek kadar çok sahipleniyoruz.Aslında farketmiyoruz,hayallerimiz bizi gerçeklere götüren bir araç..Sahi,önce hayallerle başlamaz mı herşey? Ya onlar olmasaydı? Nasıl yaşardık gelecekten birşey beklemeden? Nasıl olur da uyumadan önce bir sonraki günü düşlemeyiz,Nasıl olur da uyandığımızda umut dolu olmaz içimiz? 

  Hayatta en güzel şeylerden biridir hayallerden bahsetmek; mekanları,içindeki insanları kurgulamak..En ince ayrıntısına kadar düşleyebilmek,hatta bir senaryoda oynatmak onları..Yani, kendi iç derinliklerinde farklı yaşamak hayatı...
Hayalperest olmak güzeldir,yaşadığınız her anın bir de derinliğine inersiniz,baktığınız herşeyin hayalinizdeki yansımasını görürsünüz,sizi geçmişten geleceğe götürür...

  Birlikte hayal etmek bir de ne de güzeldir,birlikte güzel bakmak hayata,belki ötesine de..
Ben hayal ettikçe yaşıyorum.Hayallerimi destekleyen insanları da bir başka seviyorum.Gerçekleştikçe hayat buluyorum..Her ne olursa olsun imkansız değil diyorum,hayal edebiliyorsak sahip de olabiliriz!

  İyi ki var hayaller,İyiki böyle bir hâl yaratılmış..Hayal edin sıkça,sahip çıkın onlara ve kimsenin hayallerinizi çalmasına göz yummayın! Hayal edin, can bulun!

0 yorum: