9 Haziran 2013 Pazar

Sevdim


Denizin mavisini sevdim,
Gözlerininse yudumladığım kahvenin tonlarını...
İkindi vakti güneşin kızıllığını sevdim,
Tomurcuklanan kıpkırmızı güllerin kırmızısını bir de...
Hürce adım attığım yeşili sevdim,
Yeşiller içinde o bir tanecik saf-beyaz lâleyi de...
Gönlünde güzelliği barındıranları sevdim,kötülüklere dur deyip de,
Çocuksu saflığını-temizliğini koruyan iyi niyetli insanları sevdim,
Karanlıklar olsa da sevdim geceyi,kucakladım ay ışığını,
Karanlıkların içinden doğan o bir tane yıldızı sevdim,
Çıkarları uğruna değil,O'nun rızası için sevenleri sevdim,
Ellerini semaya açıp dua eden samimiyeti sevdim,
Haklarını güzellikle arayanları sevdim,
Haksızlığa göz yummayan,Hakkı tutup kaldıranı sevdim..
Fikirleri ayrı olsa da birbirine saygı çizgisini aşmayanını sevdim,
Din-dil-renk ayırt etmeksizin sevdim,
Her rengi sevdim,
Güzel olan her şeyi sevdim,
İyi olan herkesi sevdim,
Kainatı sevdim,
Kainatın sahibini sevdim...


0 yorum: