5 Eylül 2013 Perşembe

Neden mi?


Geçen yaz gelmiştin aklıma,
Avludaki mavi sedirin yanında,
Bir yanıp bir sönen o ışığın altında,
Sırtını dayamıştın taş duvara,
Göz yaşlarını görmüştüm,
Ben de üzerine benimkileri eklemiştim,
Sonra ellerimle bir bir silmiştim o yaşları,
Bitsin,artık üzülme demiştim,
Bilmem,belki de gerçek sen değildin o,
Ya da gerçek miydin?
Ne yıllar geçmiş tanıdıktan sonra,
Ya da yeni tanımışım kim bilir...
Bilemiyor insan,
Gözyaşlarının içtenliğini bile,
Oysa aciz olduğunu düşünür,
İçim burkulur öyle görünce,
O hüznü görmemek için kapatırım gözlerimi,
Şimdilerde ne zaman hüzünlü birini görsem,
Ellerimle gözyaşlarını silmek yerine,
Sırtımı dönüp gidiyorum,
Neden mi?
Çünkü değmiyor be canım kendimi üzdüğüme,
Çünkü sahi mi değil mi anlayamıyorum,
Çünkü hep kendimden bir şeyler eksiltiyorum,
Geriye baktığımda bir bakıyorum,ben kaybolmuşum,
Yook,bir daha çıkmaz sokaklara girmek istemiyorum,
O yolu bir daha geri dönmeyi göze alamıyorum...
Varsın,duygusallığım kalsın bir köşede,
Bir daha kırılmayayım,
Kimse duygularımı buruşturup bir çöp gibi atmasın,
Varsın kendi hâlime kalayım...



0 yorum: