13 Şubat 2012 Pazartesi

Saatler Geçiyor

Saatler geçiyor 
Saatler beni sana getiriyor,
Ömrümden ömür gidiyor sen aklımdayken,
Boyut bir başkalaşıyor,
Sessizliğinde kaldırımların,
Sanki yürüyor yürüyor yollar arkamdan,
Ben değil,onlar beni takip ediyor
Cümlelerim yarım kalıyor,
Bir piyano hafiften çalıyor ve bir şarkıyı hatırımıza getiriyor,
En başa dönüyoruz,
O tanıştığımız güne,
Bizim şarkımız bu,
Ve bu sesi her duyuşumda içimden birşeyler kopuyor..
Notaların her bir vuruşunda kalbim başka bir ritimle çarpıyor..



1 yorum:

@bayagmur dedi ki...

"Saatler geçiyor,saatler beni sana getiriyor,ömrümden ömür gidiyor sen aklımdayken!" No Reservations müziği eşliğinde dinlemek şart!...Kalbin küt kütlerini,piyanonun tuşlarıyla aynı ritimde tutturabilmek için!..Eşsiz bir müziğe eşsiz cümleler eşlik etmiş!...Tebrik ediyorum!...;)