5 Şubat 2012 Pazar

Babam'a

 Küçüktüm daha,
Doğruyu,yanlışı ayırt edemezken,
Hayatın anlamını bilmezken,
Ayaklarım daha sıkı yere basıyordu sen olduğunda yanımda,
Deniz daha mavi,
Gökyüzü daha aydınlık,
Çiçekler hep aynı tazelikte,rengarenk
Hayat hep pozitifti senin bakış açınla,
Herşeyin bir çıkar yolu vardı,
Hayat güzeldi..
Sen olmak,sabretmekti,
Dosdoğru olmaktı,
Güvenilmekti,
Karşılıksız sevmekti herşeyi..
Ne kadar yoğun olursa olsun zaman ayırmaktı her istediğimde,
Özgür bırakmaktı ne yaşarsam yaşayayım,
"Kararın ne olursa olsun arkandayım" diyebilmekti.
Hayallerimi desteklemekti,
Her derdimi arkadaşça dinleyebilmekti,
Kendinden önce başkalarını düşünebilmekti..
Gözlerinin içine gülümseyen gözlerle her sabah günaydın diyebilmekti,
Büyük şanstı senin yanında olmak.
Baba,beni bırakma,
Hep küçüklüğümdeki gibi kal,
Kimseye güvenmeyeyim sana güvendiğim kadar,
Ve kimse üzemesin beni,
Her düştüğümde elimden sen tut yine,
Ve ben hep şükredeyim benim böyle yürekli bir babam var diye..
Doğum günün kutlu olsun.İyiki varsın..





0 yorum: