3 Şubat 2012 Cuma

Boş Sürahi

Kendinizi hiç boş bir sürahi gibi hissettiniz mi?
İçi boşken bir anlamı olmayan hani.Ama içinde ne varsa ona göre değeri artan..Su olduğunda mesela,sofrada en çok aranılan.En susuz anlarda muhtaç olunan,ihtiyaç duyulan.İçinde şurup olduğunda mesela,güzel ve hoş bir tad bırakan damaklarda,tatlı bir tebessüme sevkeden.Meyve suyu olduğunda bir de çocukları asitli içilmesin diye binbir dil dökerek ikna etmek o güzel tada..
Peki bunları söylüyorum ama,kendinizi boş bir sürahi gibi hissettiniz mi..Hiç bir işe yaramayan,içi bomboş.Sadece öylece duran,hiç bir amacı olmayan.Boş bir sürahi gibi olmak yürek ister yalnız,ya içi dolu bir sürahi,ya da işlemeli,kristal vitrinde yerini alan bir sürahi..
Ben boş bir sürahi gibi hissediyorum şimdi,bir kaç damla su kalmış sadece dudak ıslatacak miktarda,ne bir işe yarıyorum,ne de vitrine yerleştirilecek cesaretim var aslında..

0 yorum: