23 Şubat 2012 Perşembe

Hoşgeldin Gönül Dostu



 Gözlerime bak ve bana herşeyin bir rüya olduğunu söyle,
Bu kadar güzel kokmasın güller,
Sahilde ayak izlerimiz kalmasın,
Yolumu kimse bulmasın,
Beni bu kadar içine almasın dünya,
Ne olur,ne olur aldanmayayım..

Herşey ne boş geliyor şimdi,
Tad vermiyor yudumladığım çay bile,
Nasıl da anlamı var eskide kalanların,
Kalbim hiç de yeniliği kabullenmiyor şu sıralar,
Evet bir eksiklik var...
Evet tam da kalbimin ortasında bir ağırlık var... 

Ama bir gün uzak diyarlardan,
Yüzünde tatlı bir tebessüm,
Geçip giden zamana inat,
Elinde benim en sevdiğim çiçek,yaseminlerle,
Yaseminler sanki görsen cennetten gelme,
Bütün şehri kaplıyor kokusu,
Sen geliyorsun yağmurlu bir çarşamba gününde,
Tanıyorum seni
Evet,sensin o,
Hoşgeldin gönül dostu..

Biliyormusun,yıllarca bekledim seni,
Sen aslında hep benimleydin,
Gittiğim her şehirde,
Okuduğum kitaplarda,
Çaldığım notalarda,
Yazdığım şiirlerin satır aralarında,
Beni tanıyor musun diye sorma,
Hem de o kadar iyi tanıyorum ki,
Her sabah günaydın diyorum sana,
Pencerenin önündeki çiçekleri sularken gözyaşlarımla..

Merhaba diyorsun,
İçten bir merhabayla kalakalıyorum olduğum yerde,
Beni çağıran birşeyler vardı diyorsun senelerce,
Ruhum her sabah o sesle uyandı,
Gittiğim her yerde sanki kalbimin derinliklerinde
Gel diyordu,gel gönül dostu..

Evet mesafeler engel değildi senin yanında olmam için,
Dostun bir merhabasıydı tek isteğim,
O dost ki gönlü deryalara sığmaz taşıyor,
Bir bilseniz hayatı ne anlamlı yaşıyor,
Ey dost sen bırakma beni,
Hayatımda hep var ol ki hayat senle tad buluyor..





0 yorum: