16 Şubat 2012 Perşembe

Değişkenlik

Bazen her şeyi elimin tersiyle bir kenara itip,amaan boş ver diyesim geliyor.
Sonra o kadar cesaretli olmadığımı fark ediyorum.Alışkanlıklarımdan vazgeçemeyeceğimi,aslında bir çok şeye bağımlılığım olduğunu,sevmesem de bir çok şeyi sırtımda bir yük gibi taşıyıp bir türlü bırakamayışımı fark ediyorum.
Neye bağımlıyım bu kadar diye düşünüyorum.
Bütün bir gün ben ne yapıyorum?
Sabah sanki bir maratonda gibi koşuya başlıyorum,olmazsa olmazlarım neler mi? 
Önce müzik..bilgisayarımı ilk açtığımda önce blog..Sonra dünden yapılan bir kaç plan..Bir kitap..Her gün yeni bir bilgi...Yeni bir haber..Yeni bir insan (bu sözümü geri alıyorum)..Bir de olmazsa olmazımdır,kaçıp gitme isteği...Bazen duygusal ruh hâli,bazen tam tersi.Bu karmaşa içinde yapılan tasarımlar ve yazılar... 
Her gün böyle miyim diye düşünüyorum da..Değişken ruh halimde o kadar farklı durumlardayım ki sadece bir saat içinde bile..

0 yorum: