10 Şubat 2012 Cuma

Kar Taneleri

 Senin aklıma gelişine mi yanayım,
Aklıma getiren bu karlı havaya mı,
Dönüp duran kar tanelerine mi etrafımda,
Yoksa yaşanan günlere mi..
Akşamın kızıllığında yeşeren düşlerim ve ben,
Nereye adım atsam sen,yine sen..
Bir şey değişmedi,
Ben yine gecenin bir vakti,
Zamansız rüyalarla uyanıp,
Pencereden bakışlarımla,
Biraz aksak ritimli kalp atışlarımla,
Tadı tuzu olmayan hayatımla pençeleşiyorum,
Ne farkeder,
Önce de böyleydi,
Şimdi de,
Karar veriyorum her gün kendi kendime
Bugün bir başka olacak diye,
Evet bir başka oluyor o günüm,
Bu sefer daha ağırlaşıyor bu amansız ağrılar,
Kar taneleri avuçlarımda donuyor,
Çalan şarkılar bana inat hep aynı nakaratta takılıyor,
Ve ben biliyorum,
Yine bu gece,
Zamansız uyanacağım,
Aklıma getireceğim seni,
Ve pencereden bakacağım,
Bu sefer bembeyaz olacak bütün şehir,
Ve ben kar taneleriyle seni uğurlayacağım

0 yorum: