10 Şubat 2012 Cuma

Aradım Geçmiş Günleri

 Bugün tozlu raflarda aradım geçmiş günleri,
Kitapları tek tek indirdim
Tozunu alayım dedim,
Kendi zihnimden de atayım tozları,
Elime geçti bir kaç sayfa yazdığım yazı
Lavanta kokusu sinmiş kağıda,
Ağlamışım yazarken,kırılmışım yine birşeylere..
Düşündüm de seneler olmuş,
Çocukluğumun geçtiği bu evde.
Hasret kalmış duvarlar neşe dolu seslere,
Kaybettiklerimiz olmuş,
Kazandıklarımız olmuş.
Kimi zaman ağlayan gözlerle bakmışız,
Kimi zaman içimize atmışız.
Güneşin doğuşunu izlemişim sabahın erken vakitlerinde,
Yıldızları izlemişim geceleri şarkılar mırıldanarak,
Çocukmuşum ama acılar çekmişim kendi içimde,
Yine kalp ağrılarıyla uyanarak gecenin kör vakitlerinde.
Her güne umutla başlamışım geleceğin hayalini kurarak,
Gözlerim doluyor düşündükçe,
Yaşlanıyor muyum ne?
Artık eskisi kadar tad almıyorum,
Evet geçmişte yaşarken buluyorum kendimi çoğu zaman,
Bunu ilk defa kendime itiraf ediyorum,
Öyleyse yaşadığım yıl,yaşayacaklarımdan fazla mı oluyor?
Korkuyorum,en çok da kaybettiklerimden,
Herşey,herkes yanımda olsun istiyorum..


0 yorum: