14 Aralık 2012 Cuma

Bir Çarşamba Gecesi



Bir Çarşamba gecesi hayata açtım gözlerimi,
Yağmurlu bir geceydi,
Dosta kavuştuğum gece,
Yüreğimde eksik bir yanım vardı sanki öncesinde,
Hayatımın müziğinde eksik bir kaç nota,
Söylenmemiş bir kaç cümle vardı adeta..
Ve bir yürek,
O yürek ki her çarpışında böyle derinden hissedilir mi?
Hissetmek, kağıda dökülen cümleleri,
Bu kadar hissetmek nasıl olabilir ki?
Hissedilir elbet,
Sevgi,vefa,merhamet mesafe tanır mı?
Dua etmek için mesafenin önemi var mı?
Mevlana ve Şems misali
Riyasızca sevmek,
Çıkarsızca sevmek,
Derdiyle dertlenip,
Sevinciyle gülebilmek,
Hissedemez bunları yüreksiz olan kişi.



2 yorum:

@bayagmur dedi ki...

“Güller Şems diye açmıyorsa, gülün kokusunu neyleyeyim.
Ayrılığı ağlatamayan gecenin karanlığını neyleyeyim…
Beni kavurmayan acıyı neyleyeyim…
Gözümü yakmayan gözyaşını neyleyeyim!..
Canını yoluma post eylemeyen dostu neyleyeyim.
Şems gibi bakmayan gözü neyleyeyim.
Yareme merhem olmayan sözü neyleyeyim!..”
diyor Mevlana Celaleddin (ks)…

Dostun dosta riyasız muhabbetini,
Bu kadar güzel,
Bir Mevlana anlatabilmiş Şems’e!..
İddialı olacak ama:
Bir de yürek şairi @carpediemdemore !...
Aynı frekanstan gönül dostuna seslenmiş,
Bir Çarşamba gecesinde…

“Dosta kavuştuğum gece!..
Yüreğimde eksik bir yanım vardı sanki öncesinde,
Hayatımın müziğinde eksik bir kaç nota,
Söylenmemiş bir kaç cümle vardı adeta!..
Sevgi,vefa,merhamet mesafe tanır mı?
Dua etmek için mesafenin önemi var mı?...”MD

Sonsuz teşekkürler ediyorum!..
Adanmış olan bu şiire!..
Layık olmasam da!..

Ve her daim dilimde olan bir dua:
“Ötelere susamış nice gönüllere,
Ab-ı hayat olsun bu muhteşem blog,
Ve affına vesile olsun yürek şairinin,
Dile gelsin yüce makamda,
Satır satır yazdığı her dize!..”

Son olarak,Şems’in gönül dostu(n)a dediğini derim!..

“- Çok üşüyorum dost,dedim..
- Dur üstüme birşey alıp geleyim,dedi!...
- Nasıl yani,üşüyen benim ama,dedim...
- Tamam işte,içimdesin ya!.. dedi
- Ve ısındım!..” Şems-i Tebrizi (ks)

Donakalmış bir yüreği ısıtan,riyasız dostluğun için,
Bir daha teşekkürler @carpediemdemore !..

Selam,sevgi ve dua ile!..

pürkusur @bayagmur

Merve Demirel dedi ki...

şu yorumun güzelliğine bakar mısınız,boşuna dost dememişim,teşekkürler kalbi güzel dost