6 Nisan 2014 Pazar

Bir Rica..



  İyi niyetinizi umarak,hüsn-ü zanlı düşünerek,blogumdan ilham almanız elbette hoşnut eder beni...
Bir çok yerde rastlar oldum son zamanlarda,özel bir çaba sarfetmeksizin hatta..
Ama yazılarımı eksilterek,ya da onlara bir kaç tane ekleyerek,isimsiz,adressiz,izinsiz paylaşımlarınız üzüyor beni...
Çünkü bunlar benim gözlemlerimden,bakış açımdan,okuduklarımdan,sanatla yoğurduklarımdan, satırlara yansıyan sözlerim... Bunlar beni "ben" yapan görüşlerim...Lütfen "siz"leştirmeyin...
Elbette.. ben ben ben diyorum da... Bu sözleri söyleten Allah...
Şimdi tek ricam.. Lütfen link göstermeksizin hiç bir sözümü,yazımı,vs.. bana ait olan hiç bir şeyi paylaşmayınız...
Anlayışınız mutlu eder beni...
Teşekkürler... Blogumu sevenler,yazdıklarımı hissedenler...
Hepinize teşekkürler...

0 yorum: