4 Mart 2015 Çarşamba

Şehre Sevda


Bir şehre sevdalanmak nedir bilir misin ?
Onu her an özlemeyi,
İçindeyken, elinden her an alınacak gibi korkmayı,
"Anı yaşamak" dediğini onunla anlamayı,
Ve gözlerin hep dolu dolu, bütün şehri yürümeyi...
Bazen anılar vurur sahile,
Ayaklarına kadar varır dalgalarla,
Neler yaşamıştım dersin,buralarda..
Ne çok şey geçmiş üzerinden,
Ne kadar da büyütmüş acılar beni,
Daha gözlerimi açamamışken hayata,
Bir tokat gibi vurmuş,dalgalarla..
Şimdi,
Her zamanki gibi, gülümseyerek bakıyorum geçmişe,
Sahildeyim, dalga sesleri huzur veriyor gönlüme,
Güzel anıları unutmak ne mümkün,
Güzel anılar biriktirelim yarınlara,
Bu şehir sarsın içimizi,
Anıların merkezi olsun,
Ve...
Ben, sevdaların
şehriyim,
Ben, acıdan sonra mutluluk,
ştan sonra baharım,
Bir yapra
ğa değen ılık rüzgar,
Gönle de
ğen kor,
Hayatın her anıyım,
Ben İstanbul'um desin..

0 yorum: