29 Ekim 2012 Pazartesi

Özlüyorum


Uzun zaman olmuş,
Tanımışım,alışmışım, sonra uzak,çok uzaklara yol almışım,
Uğurlamışım anılarımı seninle,
Kabullenmişim hüzünleri,buyur etmişim kalbime senin yerine.
İtirafımdır,her sabah kalbimde bir ağrı ile açıyorum gözlerimi,
Olur olmaz vakitlerde göz yaşlarımı tutamıyorum..
Özlüyorum, hem de çok özlüyorum senli günleri...
Aklıma sen geldikçe bir şeylere yöneliyorum unuturum diye,kandırıyorum kendimi..
Ama o içimin sızısı yok mu, o işte, yakıp geçiyor yüreğimi...
Özlemek... Öyle acı ki..
Günün belki en neşeli vaktinde, bir şarkı aklıma getiriyor seni,
Çöküyor omuzlarım birden,
Gözlerim nemli,
Uzaklara dalarcasına mahsun...
Hep,suçluyorum da kendimi,
Gururuma yediremiyorum güçsüz olmayı...
Oysa nasıl da kararlıyımdır,
Nasıl da umursamazımdır,öyle bilirsin beni..
Ama bir ben var ki, unutamaz hiç bir şeyi,
Kırılamaz,vazgeçemez,silip atamaz...
Bütün anıları sığdırır kalbine,
Hainlik sayar onları unutmayı da,
Sımsıkı sarılır geçmişine..





0 yorum: