31 Mayıs 2016 Salı

Hayatımda Var Olanlara




  Gözlerimi açtım yaşamaya, bir yolculuktu çıktığım. Varmam gereken yere, her gün bin bir umutla yürüdüğüm... Her an hayallerimle gerçek dünyaya adım attığım, kimi zaman hayallerimle gerçeği ayırt edemediğim.. Kendime ayrı bir dünya kurmuşum ellerimle, içinde sevdiğim her şeyi özenle yerleştirmişim. Önce kendimi sorgulamışım, sonsuzluğu istemişim. Hayatımdaki her yaşadığım, bir şeyler öğretmiş bana, kısır döngüde olan olayların düğümünü çözmüşüm. Her insan ayrı bir derya, üzenler olsa da, şimdi kızmıyorum onlara.. Hatta teşekkür ediyorum. Onları da karşıma çıkaran Allah,bir rolleri vardı, oynadılar ve bitti sahne; onlar sayesinde çok şey öğrenmişim.. İyilerin değerini onlar gittikten sonra daha da anlamışım..

 Ben bir dua ettim : "İyiler gelsin, iyiler kalsın ömrümde, kötü olan varsa da uzaklaşsın... " Bunu söylediğimden beri yeni insanlar geldi ömrüme, senelerdir tanıdığım bir çok insanı yeni keşfettim. Bazısı da kendiliğinden uzaklaştılar hayatımdan. Kimi kilometrelerce öteden geldi yanıma, kimi de en kısa mesafedeyken meğer ne çok uzakmış ruhuma...Öyle güzel insanlar tanımışım ki dönüp baktığımda geride kalan yıllarıma..

  Diyorum ya, sevdiğim her şeyi,herkesi yanıma aldığım ayrı bir dünya kurdum ben..
6 ay kadar önce yeni bir sayfa açtım ömrüme, bu zamana kadar bana eşlik edenlere teşekkürler, bundan sonrası için de..  Bu yolculuk bitene kadar... Hayallerime yürümeye devam ederken, bana eşlik edecek olanlara,beni içten sevenlere, dua edenlere, hayallerimi destekleyenlere...
Yürek dolusu teşekkürlerimle.. İyi ki varsınız hayatımda.. Hoş gelsin yeni gelenler, hoşça kalsın gidenler...





Geride kalan yıllarıma ithafen..

0 yorum: