16 Mart 2012 Cuma

Ben geldim....

Merhaba...
Yürekten bir merhaba...
Merakta bıraktım sizi,farkındayım..Biliyorum her sabah bir umutla "birşeyler yazmış mı?" diye baktınız bloga,sosyal medyaya,telefonunuza."Birşey mi oldu acaba?" dediniz içinizden.Hiç bir mesaja,telefona yanıt da alamadınız belki.Çünkü bir süre hiç birine bakmama kararı aldım sebepsizce.İşte aklına birden eser ya insanın,kaçıp gitmek gelir içinden.Susmak ister,yeniden doğmak ister.Ben de kendime sus payı verdim...Yolculuğa çıktım,rotayı da kendime yönelttim.Yayınlamasam da yine yazdım..Bütün bağımlılıklarımı bir kenara bıraktım.Kırgın,küskün falan değilim.(bilirsiniz,küskün olamam da kimseye istesem bile)

Bu üç gün içinde ne mi yaptım peki?
  • Olmayan uykumu bir yerlerde aradım ve buldum,bir kaç sene öncesine saklanıp kalmış meğer,
  • Her sabah güneşin doğuşunu izledim,
  • Her gün aynı baktığım güne bu sefer farklı açılardan bakmayı denedim,
  • Biraz daha fazla gözlemledim,
  • Daha çok sustum...
  • Daha fazla kitap okudum,
  • Daha çok sorguladım..
  • Soru işaretlerimden kurtulmaya çalıştım..
  • Daha çok dua ettim sevdiklerime,
  • Elimde olanlara sevindim,olmayanlara üzülmedim,
  • Öldüğümü,herşeyimi kaybettiğimi düşündüm
  • Her gece uyumadan önce bol bol ağladım,
  • Sabah uyandığımda ise hiç bir şey olamışcasına mutlu uyandım
  • Geçmişi bir kenara bıraktım
  • Geleceği düşünmedim,
  • Anı da yaşayabildiğim söylenemez,
  • Arafta kaldım,
  • Flu olan düşüncelerimi netleştirdim,
  • Sabrettim,
  • Hayal ettim,
  • Vazgeçtim,
  • Merhamet ettim,
  • İsyan etmedim,
  • Bol bol gülümsemek istedim,yapamasam da istedim..
  • İtiraf ediyorum,"Acaba birileri için değerli miyim?" dedim
  • Hiç olduğumu düşündüm,
  • Sevdiğim bütün insanları kaybettiğimi düşündüm,
  • Cenneti hayal ettim,
  • Şükrettim,
  • Yalnızlığı buram buram yaşadım,(kalabalık içinde çokca yalnız kaldım)
  • Konuşulanları dalgın dalgın,aklım bir karış havadaymışcasına dinledim,
  • Daha hayatımın baharında erkenden yaşlandığımı hissettim,
  • Kendimi daha büyüyemeden kuruyan bir çınar gibi hissettim.
  • Dostlarımdan uzak kalmanın bir zindan gibi olduğunu düşündüm,

Ama bunlar bana çok şey öğretti,
Şu bir kaç gün bana çok zor geldi,ama direndim..
Her şeyin değerini bir kez daha anladım,
Evet,suskunluğumun amacı buydu...
Hayattayım,yaşıyorum,hem de eskisinden daha samimi,daha riyasızcasına,
Ve seviyorum sizleri,bu yazıyı okuyan kim varsa,
Teşekkürler hayatımda var olanlara...

0 yorum: