13 Mart 2012 Salı

Unutmamalıyım


Vakitsiz gözyaşları fırtınanın habercisi,
Üzülme artık diyorum bu kadar,
Gözlerini hep maziye dalarken yakalıyorum..
Söylesene biz neden bu kadar özler olduk eskileri?
Yaşadıklarımız artık çok mu sıradan geldi?
Elime geçti geçen gün eski fotoğraflar,
Tekrar yaşadım yıl yıl o günlerde,
Önce gülerek başladığım  fotoğrafları gözyaşlarıyla noktaladım,
Ağladım saatlerce..
Bu kadar mı acı gelir ayrılıklar...
Senin de için yanıyor mu düşündükçe,
Silip atamadığım hatıralar var,
Kaybettiğim insanlar....
Artık içimden eskisi kadar gelmiyor da gülmek,
Sanki ihanet ediyormuşcasına zamana,
Hakkım yokmuş gibi esirim karanlık odalara...
Sus diyorum kendime,
Bu kadar şikayet de niye?
Geçip giden zamana mı yanayım,
Kendime mi kızayım,
Fotoğrafları mı yakayım
Yok,diyorum yine de unutmamalıyım...

(İlham Perime ithafen)






0 yorum: